Monday, July 19, 2010

aku hepi ckit

WAHHHHH,...asssalamualaikum wbt.lam ni aku rse epy r skit dr smlm coz ada bbrpo sbb yg bgtu mggmbrakan ak
hurmmmm.......ap yng pstinya hbngn ak gn dia dh baek dh
ak ingt dia xnk lyn dh aku
alahhh
rupenye dia pom sama gak gn ak
ktorang mmg xleh nk dk jauh kot...agk r..kiki.
ayat koya tuuu.
yup
koya tapi it is the truth
ak arap ktorng akn stay smpai ble2,,..wauuu
tp ma gn abah aku cam tau2 jer sal ktorang skrunk..abah kter:xleh kwen sekg.
ntah pape...2 pom aku xtau.dia r bagi aku..sdeh dia kta smpai nngis sorang
tp aku kter kto go on lu..tp klau dh xleh sngt break la jwbnyer..huhu..
sdeh dowh..ak pom mlm frust thp max tp mjur dpt guide dariNya..tenang skit at
tp ak dpt thn smpai ptg ni jer..cba ata msj kt dia n dia bls,,..ktorang msj cam dlu gk,,ak sko..tp ak kna ingt aku gn dia bnyk ngt rntangan coz
yelaaaa
ak arap ktorng akn smpai blo2...aku xtau ap yg special dia bg aku..,hmpir 3 thn dh ktorng spe xsyg
aku arap dia arap bnda yg sme gk arh//hurm
aku arap ma gn abah aku phm
aku bnci bdk hingusan 2 sko dtg umah ak
dia pom sllu nmpk bdk 2 dok umagh aku.
aku xnk dlabel pemain ati orang
xnk2
tp ma gn abh aku cam brknang gler gn bdk 2
ntah pape...
shit u boy!!!!!!!!!
bongek utk hang
k r aku nk wt homwek lu
moga jdoh aku gn dia kuat...
AMINNNN
apa yg aku tlis ni adlh freewriting so xde kna mngena gn spe erkkk
sl0h2 tu biase r mungo mlah nk go through itt...
salam ukhwahfillah,...
hafiza_nur(8792)


No comments:

Post a Comment