Sunday, February 27, 2011

aduhaii PUTERIKU sayang....

salam semua...:)

Comeyy x?????

nmpk x gmbar kt ats ni??hehe..sori kat kwn aku ain n yaa..;(
upload gmbar ank2 korang tnpa pengetahuan..hehe..lm ni jer xg jauh pom..hehe...
apa kaitan yg gmbar diorang ni???ape??ce citer,ce citear,...haha...suke sorang okmo aku klau oyt ayt nii..usop2..ngeng toll la.....sasbo je la.....



k,back to the point!!ank2 patung yg kiut miut tu sbnrnya adalah berbhy lam hidup kita seharian..,,,ank2 ptg awk yg awk ltk lam blik ke ats ktil awk ke dpt menggugurkn syahadah kita(ust.Aiza budin,2011),,,...sungguh menakutkn sbnrnya statement ini...tp aku tau msty ad yg pndang remeh sal hl ni...ishhh33..,,,,xleh slhkn korang coz korang xdidik..haha*jahat x ayt??tu bagi sesiapa yg macam tu je la ..not all yeahh..


so, ade ankptung lam blik ke lam umoh ke ambik bako je,.,,kite bako je,sape stjju angkt tangan cam saye ni...haha..skli lagi usop...haha....


cyesly,kita kena tkut bnda2 gni as we do not know what will going to faced in akhirat..kan2??tepuk dada tnye la selera masing2...kubur masing2..tapiu ayt ni yg mengingatkn aku..

SAMPAIKAN KEPADA SEMUA,WALAUPUN SATU AYAT..


renung2kan dan selamat beramal..:)

hidup beragama Insyaalah teruruss..(ustzh sekolah aku dlu ckp)


salam ukhwafillah semua..love yaa<3


2 comments:

  1. like sangat2 dibah!! :)) thanks

    ReplyDelete
  2. same2..moga2 kita sama2 dpt beramal dgn sgl ilmu yg kita tau;;:)

    ReplyDelete