Sunday, February 20, 2011

Allah is the Almighty...

menangis lah kerana kesalahan kita...xpe udoh muker pom cntik dsisiNya,..Insyaallah
bayangkan ibu bapa kita yang sedang berdoa utk kiita sampai meleleh2 airmata dia....isk3...
"bhgian bdn yg terkena air mata keinsafan atau takut akn tuhannya tidak akan di jilat api neraka..Subhanallah.."



Assalamualaikum wbt semua...

Hari ni per gui kt luv gathering,..YaAllah kau jela yg tau macam maner aku,,,hepi sgt2..dpt tmbh input bru..Astaghfirullahalazim.,,,banyk yg aku xtau sebenarnya..bnyk sungguh2...kerdil aku ni sekerdil- kerdil semut yg duk jln ats tnh yg hitam lgi legam..kenapa?kerana xnmpk jln...huhu...


dibahrozain:dakwah gn tulisan buleyh,,,
aku:aah kn....
syikin:btol..mcm2 care ade,,,ni kita ada bwk bku(solusi)
aku:nk satu eyh..nk bgik kt mak..mk suka sgt bace bku ni...


Alhamdulillah dgn duit yg aku ad sket bley la bgi sth kt mk aku..bku ni seelok-elok tmn sebenarnya,...nk2 lgi bku yg psl ketuhanan..MasyaAllah..hanya Dia yg Maha Mengetahui segala sesuatu..^-^....sebenarnya ilmu2 agama ni klau bace n memperdalaminya...air mata xkering,,.pipi lembap skmo...titik tak222...bru tau segala apa yg diprintahknNya adlh utk kebaikan kiter....=.=....


ni keje bnyk nk buat aagy ni tp xpe...nk tlis jgk entri cz lame dh xcoret2 kt cni...

"USAHA LAH KAMU..ALLAH SUKAKAN ORANG YANG BERTAKWA."



syikin:nak jdk org yg berakhlah mulia kena ada akidah yg mntp....


akidah tu namo rima????haaaaa..akidah ni yg mne kepercayaan kiter..kita kena percaya bhw ada yg menciptakan kita..sape?Allah...Dia yg maha Mengatur yg maha Membuat...Yang Maha Melihat...kau phm x?aku tnye ni..kau phm x???bnde2 mcm ni kena perhalusi,perdalami baru ada keinsafan tu...pk dlm2..tp jgn tersasar pulak..6t syirik..mula la muncul muktazilah jaman moden..mintak jauh...tp bagi yg nk akhlak semulia2 kekasih Nya Nabi Muhammad SAW...xlain x bukan kena ada akidah yg mantoppp gtu...


jd samer2 la kita memperbaiki amal, akidah ,tauhid kita,,...
muhasabah diri sblm tdo
jgn naik katil trus jer tdurrrr
habuk pom tarakk...


doa lembut hati:
SURAH TAHAA...AYT SATU HINGGA ENAM/TUJUH..


menangis keranaMu IMPIANKU ....^ .^


Alhamdulillah juga sebab Allah bagi peluang aku single utk mencpt cintaNya dn cinta kedua ibubapa ku yg banyok gile berjasa kepadaku...BETAPA AKU MERASAI NIKMAT MU SEKARANG INI YAALLLAH....<3

No comments:

Post a Comment