Monday, March 7, 2011

dinner??



salam semuanya....

semoga korang dalam keadaan yg dbrkti Allah dan mendpt hidayah daripadaNya..Amin.*bia aku ni duk tulis blog pom,,hehe,,,buang mase,,xd elok2 dh duk buat esaimen buke blog pulop..tp xpelah....sekali sekala...syaitan sdg memujuk...hehe...tau dah gtu buat agy..HAHAH!!!

dinner?ade ape gn dinner?knp semua nk havoc ni?cool2 sdoh ler..ilek2...ddk ambik nfs luu..kalut2 pom xleh gape jgop...sabda nabi:kalut itu syaitan..ape nk dklutnye klu nabi kjate gtu..nk kate ape???kksih DIA tu ckp macm tu..xde maen2nye...huhu..:(


frankly speaking, for whole of my life, hasn't go to the dinner.!!aku igtkn aku sorang jer rusa msuk kg tp ade agy ygsame trf gn aku...lembu nk mlntas jln,,,hehe,,,xtau nk xreti ape2..maen hntam jer..perumpaan je tu,,.bkn nye ape....actually aku tertnye2 nk pkai pe?kna make up sgl bgai ker?kna ade purse yg comel2 ker?kna ade high heel ker?kna ade pe agy??budget xde...sob3..mua2 tau ade dinner mng set dh lam pale,,dinner off you to h@#$....i don wanna go...nothing benefit me at all...but, ade not dtg secare tbe2 from mdm laily..."COMPULSORY FOR ALL THE STUDENTS TO ATTEND THE DINNER""..ambik kau!!!!sekali terpenyek aku....ADOIHH222..DUIT2..nk bayak xde duit...duit yg mk i bgi tu dh blnja kt bnda laen..


ma:hello
aku:hello ma....
ma:ho,bkpo?
aku:ma, madam kate wajib g kt dinner tu;
ma:dh g la..
aku:(lega dah ckit)....tp ma kena bayar....
ms:brape??
aku:55;
ma:okay2...baya gn duit elaun dlu 6t xckup nk blnja ma msuk..
aku:ho dh xpo gtu gk....(terharu +senyum sampai ke telinga)salam...

ni bkn perihal duit aku nk highlighted kn ni adek2 sekalian....ni pasal ma ayh kite..xkire ape2 pom .,,"xpe2,g la,,ma tnggung..."."ye ker?dh nk duit la ni?6t ma suh ayh msuk","blaja molek,pth ma xkiro mno..ilmu bia ada"....hah kau!!!....cube kite rewind blik...cmner kn...nk tu ma bli,nk ni ma bli, ...kite????dmanakah kiter?pkr tk pasal diorang???bagi ayh yg mcm aku plop, sbuh2 dh kuar,,aku time tu lena dibuai mimpi agy,....sbuh gajah jer tau..,,,korang cmner????smpt ker smbhyg subuh?klu smpt Alhamdulillah....klu x????muhasabah blik.......


so, duk mane2 pom pkr sal mreka....blaja leklok..doa seorang ank tu pnting..jgn la jd tanggang moden pulakkk.....doa x,iigt x,tau nk joli jer....NAUZUBILLAHIMINZALIKKK


KARANG TU DINNER,DINNER JGK,,mak ayg kt umah jgn lupe....REDHA ALLAH SESUNGGUHNYA TERLETAK DI KEREDHAAN UA IBU BAPA.....subhanallah.........isk3......







gni la kowt gamaknye lam ni....<3



menangis kowt tbe2....sdeh nk berpisah.....sob3...





mkn2...nyum nyum nyum.....(mknn xde pom,,hihi)


akhir kata, kita jdikn dinner ni sebagai satu wasilah utk merapatkn hbungn antara kita....dan satu cara mencapai redha Nya.....takbir3x...


SALAM SEMUA...SAY LOVE T PEACE...LUZ ISLAMM...



No comments:

Post a Comment