Wednesday, March 9, 2011

SEDAR..,,.

SALAM SEMUA.....<3<3





gambar kita orang g dinner...dgn izin NYa baru kite buleh g....
p/s:aku yg kedua...hihi

Alhamdulilah...hari ni Allah hadirkan rasa keinsafan dlm driku sedikit ari ni...walaupun semalam semua orang enjoy the night, suke,ngilai, ketawa bersama2,Alhamdulilah hati aku masih lg dipegang olehNya hari ni utk bersama2 muhasabah blik dri ku.,...isk3.....

semalam klau nk diikutkn...memang glam abess sorang2,,,bkn jer blink2,,..sinar banar pom ade..,,,sakit mata mak aih....fes time g dinner...OOO.,,cenggini upenye dinner,,,bez2,,,,,

pastu xd tringt kt ma kt umah.,,abah duk tdo kot kul 4 ni.,,biase la lth blik jual, tdo sblum asar,,..cian...isk3.....urmmm.,,,"mjur ma v g"...aku terpikir sbntr xd....
tp aku tringt plop kt kate2 adbahrozain..."Allah lah yg mengizinkn sesuatu..dan Allah lah ug mengilhamkn sesuatu..."


cpt2 mengucapkn tahmid dan istighfar dlm aty aku..tkut tersasar...aa.,,btol la kan,...klu xde rezki.klu Allah xpermudahkn jln,macammane kite nk smpai kt sane,.,..kn3???????klu tbe2 jatuh longkang,kotor bju,sakit pinggang nk pegi cmner?pk blik....semua tu ada yg merangcang sbnrnya.,.,!

Subhanallah,...baru aku sedar.,,,:)
thanks for parents bagi aku kecapi kebahagiaan yg fatamorgana ini.....Alhamdulilah....semoga kite sume dpt berjuang dan berbkti kpd agama, bngsa dan negara.....AMINN...sayangi ibubapa kite.,,,,INSYAALLAH selamat dunia akhirat...

1 comment: