Saturday, January 15, 2011

yeah!new xperience .,.,


salam semuanyer,..chat x?pkwe korang?mkwe korang?PERHUBUNGGN korang tkat mane da?ade perkembangan ke x?hahaa...saje tanye,...tepuk dada tnya selera..,,



talking bout the xperience,..wonderful!huhu!VOLLEYBALL!
waaa,..suke bangat dpt maen gn adek beradek tesl,..korang,..aku xtau la nk habak cmner tntg korang,..tp bez gile duk gn korng,..smuenya .,,one head blake,..same lake,..tma ksh korang tma aku seadanya,..aku ni lack dri korang tp korang ALHAMDULILLAH xperlekehkn aku,..arap aku akn dpt trus mencipta memori indah yg xterkta gn korang.,,..



VOLLEYBALL is such a great moment together,....!wow!aMAzing,..,.,tp kite ni nk abes da sem kiter,.psni lau jumpe kt tpi2 jln tu tgor2 r,..


esk ade tournament bwu,.semi final,..pape pom do the best jer,..xley nk kta ape agy,..:p.,.mmg yg tu je ayt kuno ke xkuno ke.,,tu je yg biase org ckp,..so i pom bntai la.,,,


mslh yg mlnda skrang ni aku biarkn dlu.,.tgk dpt slsai ke x..,,aku pom xphm dgn si troublemaker tu,..xphm ke org duk cry bcoz of u!!!!!!u little bit bitchy.,.gujashii?haha..,(fina,2011).,,nk tgk sejauh mne ye pergi.,,6t adek aku nk serang org tu bertubi2.,.,bia lu dia trbg gn angan2 nya.,,6t ekg aku bg green lamp tu my sis nk serang org tu,..nk buat onar tu gk2 r wesss.,.,6t kecoh sekampung..,,bwu tau cmner,..




mlas nk lyn org tu yg xreti base,..kau ada otk pk la sal org laen tep,..sian kt ktaorg nk pk sal lu,...




pape pom,..nK blahh da.,,igtla ALLAH ada gn kita,..moga Allah bgi kesabaran kt aku gn famili2 aku utk menempuhi dugaan yg brt tertimpa2 ini,..Aminnn.,.,



"Allah tidak akn mmbiarkn seseorng itu dgn sewenang-wenangnya menGaku dia telah beriman kerana nescaya Allah mengujinya selepas itu".,,,


sama2la kita doakn yg terbaik utk sesama kita kerana malaikat disisi akn mendoakn 10 kali utk kita.,.INSYAALLAH.,.,


SALAM UKHWAH FILLAH.,.,!<3<3<3

No comments:

Post a Comment